Online oglašavanje (seminar)

Online oglašavanje ili internet marketing je oglašavanje proizvoda i usluga putem Interneta. Praćenje razvoja novih trendova iznimno je zahtjevan posao i jedan od ključnih faktora uspješne online kampanje.

Foto: sheelamohanachandran2010/Shutterstock

Ključna prednost online oglašavanja je njegova daleko niža cijena od npr. oglašavanja u tisku, na TV-u ili radiu, zatim precizno ciljanje željenih skupina te lako mjerljiv povrat na investiciju. Oglašivač svakodnevno može pratiti sve relevantne statistike o posjetiteljima svoje internet stranice te kupcima pojedinog proizvoda ili usluge. U svakom trenutku je poznato da li se pojedina investicija isplati i na vrijeme je moguće prekinuti kampanje koje ne ostvaruju zadovoljavajući povrat.

Terminologija

  • Jedinstveni posjetitelji, posjete, impresije

Oblici oglašavanja

  • Display (tekstualni, slikovni, animirani, video, html,flash banneri…)
  • Branding (wallpaper, takeover, pre-roll video…)
  • Classifieds (oglasnici, nekretnine, auti, poslovi, poslovni direktoriji, web imenici)
  • PR (sponzorirani linkovi, članci, pr objave)
  • Kontekstualno oglašavanje (Google, Etarget, Xclaim)
  • Social Media (Twitter, Facebook, LinkedIN)
  • Gerila marketing (Google – SEO, razlika između onpage i offpage optimizacije)

Modeli zakupa oglasnog prostora

  • Fiksno, CPM, CPC, CPL, CPO, affiliate

Standardi oglašavanja

  • Formati bannera
  • Nove vrste oglašavanja

Analiza posjećenosti portala

  • Alexa, Gemius

Mediji u hrvatskoj

  • Top 20 portala (medija)
  • Usporedbe portala i analiza posjećenosti
  • Preklapanja posjetitelja i “kako ne oglašavati”

Oglasnici u Hrvatskoj

  • Tipovi oglasnika
  • Top 10 oglasnika i mogućnosti oglašavanja

Cijena: 2.500 kn + PDV
Trajanje:
1 dan
Predavač:
Filip Višić