Digitalna prisutnost je dio cjelokupne digitalne strategije koja uključuje odnose s javnošću (PR), pozicioniranje u organskim rezultatima na tražilicama (SEO), prisutnost na društvenim mrežama i općenitu prisutnost “na internetu”.
Ono što se nekada radilo putem gerila i viralnog marketinga, danas se može kvalitetno odraditi nečime što mi zovemo “Digitalna prisutnost”. Digitalna prisutnost je dokazano uspješna metoda koja uključuje blisku suradnju prodajnog, marketinškog, tehničkog i upravljačkog tima, te njihovu pravodobnu reakciju.
Elementi lokalne digitalne prisutnosti:
- objave na web portalima i specijaliziranim web stranicama (PR)
- optimizacija za tražilice (SEO)
- e-mail i newsletter marketing
- komunikacija putem društvenih mreža (primarno Facebook)
- word of mouth
- linkovi
- komunikacija na forumima
- online video
- bloganje
Osim navedenih elemenata koji se koriste u Hrvatskoj i ostatku regije, globalno je moguće dodatno koristiti sljedeće elemente:
- istraživanja (white papers, recenzije i sl.)
- infografike
- komunikacija putem alternativnih društvenih mreža (Twitter, Google+, Foursquare…)
- webinari
- dijeljenje dokumenata
- podcasting
- Q&A stranice
- social bookmarking
- comment marketing
Znamo da zvuči malo komplicirano, ali nije. Javite nam se i sve ćemo vam objasniti.