Ključna prednost internet marketinga, u odnosu na tradicionalni, njegova je daleko niža cijena, te precizno ciljanje željenih skupina i lako mjerljiv povrat na investiciju (ROI).
Oglašivač može svakodnevno pratiti sve relevantne statistike o posjetiteljima svoje internet stranice te o kupcima pojedinog proizvoda ili usluge. U svakom trenutku je poznato isplati li se pojedina investicija i na vrijeme je moguće prekinuti kampanje koje ne ostvaruju zadovoljavajući povrat.
Pomoći ćemo vam pokrenuti i voditi marketinšku kampanju na internetu. Objasnit ćemo vam kako samostalno oglašavati i raditi zakup medija, te ono najteže – kako komunicirati s marketinškim agencijama.
Vođenje kampanje je težak posao i ne može se naučiti iz knjige za samo tjedan dana. Naši stručnjaci su tu da vam pomognu i olakšaju taj posao te da za vas pregovaraju s marketinškim agencijama.
Naučit ćemo vas zašto je važno dobro isplanirati cijelu kampanju i zašto nije baš uvijek najbolje zakupljivati medije tamo gdje je najjeftinije.
Što sve spada pod internet marketing
- izrada marketinškog plana za planiranje, provođenje i kontrolu promocije
- osmišljavanje, provođenje i nadzor reklamnih kampanja bannerima
- izrada bannera
- osmišljavanje, provođenje i nadzor reklamnih kampanja ključnim riječima
- zakup medija
- provođenje i nadzor optimizacije web stranica na web tražilicama
- praćenje statistika posjećenosti web stranica uz redovna izvješća
- održavanje web stranica
Važne činjenice
- internet kampanju moguće je pokrenuti u svega nekoliko sati, a rezultati su vidljivi u gotovo realnom vremenu
- udio internet oglašavanja u svijetu rapidno raste, a u Velikoj Britaniji je primjerice nadmašio TV oglašavanje
Imajte na umu da je praćenje razvoja novih trendova iznimno zahtjevan posao i jedan od ključnih faktora uspješne online kampanje.