Performance marketing omogućava plaćanje oglašavanja tek po izvršenoj konverziji. Što to točno znači? Klijentu performance marketing zapravo omogućava da plati oglašavanje tek kada to oglašavanje na neki način urodi plodom. To može biti klik, lead ili narudžba tj. kupovina proizvoda.
Vrsta performance marketinga
CPC (Cost Per Click) tj. PPC (Pay Per Click)
- plaćanje oglašavanja kada korisnik klikne na vaš oglas
CPA (Cost Per Action) tj. CPL (Cost Per Lead)
- plaćanje oglašavanja nakon što korisnik ostavi neke unaprijed dogovorene podatke (e-mail adresu, kontakt podatke…)
CPO (Cost per Order)
- plaćanje oglašavanja nakon što korisnik ostavi naruči ili plati uslugu/proizvod na stranicama klijenta (najčešće webshopu)
Najbolji primjeri performance marketinga su PPC servisi. U Hrvatkoj su aktivni sljedeći servisi:
- Google AdWords
– Search – zakup ključnih riječi pokraj organskih rezultata pretrage na google.hr
– Display mreža – zakup ključnih riječi pokraj relevantnog sadržaja (više od 90% hrvatskih web stranica u mreži) - Facebook oglasi – zakup više vrsta “social adova” koji mogu targetirati korisnike po raznim kriterijima (više od 1,5M korisnika u Hrvatskoj)
- Xclaim – zakup ključnih riječi unutar članaka (više od 400 hrvatskih web stranica u mreži)
Optimizacija kanala
Kroz duži period analiziramo performanse svakog pojedinog kanala te u skladu sa profitabilnošću i budgetom, povećavamo odnosno smanjujemo kanale kako bi vam omogućili najbolji povrat na investicije u performance marketing.