Komunikacija na internetu više nisu samo Odnosi s javnošću tzv. Public Relations (PR). Više nije dovoljno samo napraviti PR i poslati ga na 500 portala. Urednici tih portala dobivaju stotine mailova dnevno i vjerojatno vaš tekst neće ni uočiti.
Ako imate članak koji želite objaviti na različitim tematskim portalima morat ćete ga prilagoditi svakom pojedinom portalu kako bi uopće bio razmatran za objavu. Idealno bi bilo komunicirati s urednikom portala ili novinarom zaduženim za pojedinu rubriku i pitati ga kako prilagoditi članak, a zatim ga prepraviti kako bi ga oni (možda) objavili na svojoj stranici. Sve to za samo jedan segment komunikacije.
Zatim komunikacija na društvenim mrežama (Facebook, Instagram, YouTube…), e-mail, social support, forumi, blogovi, sponzorirani članci na portalima. A ako to nije dovoljno, ostali su još alternativni kanali kao što je Wikipedia, LinkedIn, Twitter… Mi to zovemo digitalna prisutnost.
Osim pripreme samih objava i komunikacijske strategije, potrebno je kreirati veći broj članaka, ako ne i desetke različitih verzija istog teksta. Javite nam se i rado ćemo vam pomoći u svemu!