Preduvjet za ispravan odabir strategije je analiza cjelokupne situacije. Pod tim se podrazumijeva da tvrtka treba sagledati vanjske i unutarnje čimbenike kako bi spoznala najbolji način za ostvarenje željenog cilja. Važno je jako pažljivo odabrati način na koji ćete se natjecati sa konkurencijom.
Projekt je krenuo prije par mjeseci ili čak godina, ali ne donosi one prihode kojima ste se nadali? Puno je elemenata koji to mogu uzrokovati. U manje od mjesec dana analizirat ćemo vašu stranicu i pomoći vam da okrenete projekt i napravite ga profitabilnim.
Kako to radimo? Analizirat ćemo industriju kojoj pripadate i naći “ono nešto” što će vas odvojiti od mase i učiniti vaš portal/projekt jedinstvenim na tržištu.
Osim toga, pomoći ćemo vam u implementaciji CRM-a i komunikaciji s kupcima, organizaciji prodaje (call centra) i nalaženju ljudi za taj posao.
Naravno, za vas možemo odraditi i tehnički dio posla kao što je implementacija ad management sustava i izrada CMS-a za vašu web stranicu ili web shop.
Što je to CRM?
CRM (customer relationship management) software je software koji uz module za prodaju, marketing i korisničku službu, predstavlja brzo, fleksibilno i cijenom pristupačno rješenje koje donosi trajna, vidljiva poboljšanja u poslovne procese, omogućuje bliskije odnose s klijentima i vodi tvrtku do novih razina profitabilnosti.
Što je to CMS?
CMS (content management system) software je software koji vam omogućava samostalno administriranje i trenutačno uređivanje sadržaja vaše web stranice ili web shopa s bilo koje lokacije na kojoj je dostupno računalo i internet.