eKomunikacija CRM je web aplikacija za upravljanje klijentima, u potpunosti na hrvatskom jeziku, prilagođena manjim i srednjim tvrtkama.
Aplikacija se nalazi online, stoga je dostupna u svakom trenutku sa svakog računala i putem svakog web browsera. eKomunikacija je zapravo online servis koji može servirati više tisuća tvrtki.
Osim što pomaže u vođenju kontakata, planiranju zadataka i komunikaciji s klijentom, omogućava vođenje izlaznog knjigovodstva, izradu ponuda te fakturiranje.
U tvrtkama sredne veličine dodatno će pomoći sinkronizaciji odjela prodaje i marketinga s odjelom računovodstva, dok u manjim tvrtkama sustav može koristiti kao cjelokupno CRM rješenje.
CRM sadrži 6 modula koji su potrebni kako bi aplikacija bila praktična za korištenje:
- Kontakti
- Komunikacija
- Zadaci
- Ponude
- Računi
- Administracija
Jednostavnost korištenja
Sustav radi na svakom internetskom pretraživaču stoga za uporabu ne trebate nikakvo prethodno podešavanje. Slobodno možete zaboraviti na čitanje dugačkih uputa i nepotrebne troškove povezane s instalacijom programa.
Automatske nadogradnje i osvježavanje programa
Preko interneta ćete uvijek upotrebljavati najnoviju verziju programa. Briga i troškovi povezani s nadogradnjom programa stoga su suvišni.
Zaštita podataka
Svi vaši podaci su zaštićeni i na raspolaganju su samo onim osobama kojima povjerite korisničko ime i lozinku. Za korisnike se mogu odrediti različite razine pristupa. Zakup aplikacije preko interneta uključuje automatsku izradu sigurnosnih kopija za zaštitu vaših podataka.
eKomunikacija je web rješenje za suvremenu tvrtku čijim zaposlenicima je potreban pristup ažurnim podacima s bilo kojeg mjesta. Program je dostupan na svakoj lokaciji – dovoljno je da imate pristup internetu. To znači da programsko rješenje eKomunikacija možete koristiti kod kuće, na poslu ili čak kada ste sa strankom na sastanku, a međusobno možete povezati više poslovnih jedinica na različitim lokacijama.