Online oglašavanje ili internet marketing je oglašavanje proizvoda i usluga putem Interneta. Praćenje razvoja novih trendova iznimno je zahtjevan posao i jedan od ključnih faktora uspješne online kampanje.
Ključna prednost online oglašavanja je njegova daleko niža cijena od npr. oglašavanja u tisku, na TV-u ili radiu, zatim precizno ciljanje željenih skupina te lako mjerljiv povrat na investiciju. Oglašivač svakodnevno može pratiti sve relevantne statistike o posjetiteljima svoje internet stranice te kupcima pojedinog proizvoda ili usluge. U svakom trenutku je poznato da li se pojedina investicija isplati i na vrijeme je moguće prekinuti kampanje koje ne ostvaruju zadovoljavajući povrat.
Terminologija
- Jedinstveni posjetitelji, posjete, impresije
Oblici oglašavanja
- Display (tekstualni, slikovni, animirani, video, html,flash banneri…)
- Branding (wallpaper, takeover, pre-roll video…)
- Classifieds (oglasnici, nekretnine, auti, poslovi, poslovni direktoriji, web imenici)
- PR (sponzorirani linkovi, članci, pr objave)
- Kontekstualno oglašavanje (Google, Etarget, Xclaim)
- Social Media (Twitter, Facebook, LinkedIN)
- Gerila marketing (Google – SEO, razlika između onpage i offpage optimizacije)
Modeli zakupa oglasnog prostora
- Fiksno, CPM, CPC, CPL, CPO, affiliate
Standardi oglašavanja
- Formati bannera
- Nove vrste oglašavanja
Analiza posjećenosti portala
- Alexa, Gemius
Mediji u hrvatskoj
- Top 20 portala (medija)
- Usporedbe portala i analiza posjećenosti
- Preklapanja posjetitelja i “kako ne oglašavati”
Oglasnici u Hrvatskoj
- Tipovi oglasnika
- Top 10 oglasnika i mogućnosti oglašavanja
Cijena: 2.500 kn + PDV
Trajanje: 1 dan
Predavač: Filip Višić